انتخاب صفحه

 استفاده از LED در نورپردازی نما ساختمان:

۱ . کم هزینه و سازگار با محیط زیست: نورپردازی نما با استفاده ازلامپ های LED از نظر مصرف انرژی در مقایسه با هالوژن و لامپ های رشته ای و فلورسنت بسیار مقرون به صرفه است . این به این معنی است که آنها برای استفاده ارزان تر تمام می شوند و دوستدار محیط زیست نیز هستند ، به علاوه این یک تکنولوژی روشنایی مدرن است که زندگی بهتری را ارائه می دهد .

۲ . تعمیر و نگهداری کمتر : طول عمر طولان لامپ های LED به این معنی است که مقدار زمان و تلاش برای تعمیر و نگهداری در مقایسه با لامپ های رشته ای و فلورسنت به حداقل می سرد . و این مهم باعث شده است که این نوع چراغ ها در برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ ارجح باشد .

۳ . وسعت پروجکشن : لامپ های LED توانایی تابش نور بیشتر و ارائه طیف تابش نوری بیشتر در مقایسه با انواع لامپ هستند . از آنجا که خروجی نور بیشتر این لامپ ها منجر به کاهش مصرف تعداد لامپ ها می شود لذا در هزینه های اولیه و هزینه نگهداری و تعمیر صرفه جویی می شود .

۴ . کیفیت بالا : لامپ ها LED از وضح بیشتری برخوردارند و کیفیت نور خروجی این لامپ ها بالاتر است ، به علاوه بدلیل انعطاف پذیری برای محیط های خارجی نیز مناسب است .

۵ . کنترل آسان : لامپ های LED بهترین راه حل برای استفاده در نمای ساختمان به دلیل کنترل اسان می باشند . با اتصال چراغ به یک سری از کنترلر ها ، طی یک فرایند ساده چراغ خاموش و روشن می شود . همچنین تنظیمات شدت نور و رنگ نیز قابل کنترل است . همچنین قابل بهره گیری از تکنولوژی بی سیم برای مواقعی است که چراغ در جلو یا کنار ساختمان روشن است .

گروه روشنایی آرند

Rate this post