انتخاب صفحه

انواع چراغ خطی و اهمیت استفاده از آن در محیط کاری

چراغ خطی یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین سیستم های روشنایی به شمار می رود. شرکت آرند از معتبرترین تولیدکنندگان انواع این محصول شناخته می شود.

U

فهرست عناوین مقاله

 تاریخچه چراغ خطی و تولید آن 

چراغ خطی سیستم روشنایی مدرن بوده که از نظر کارایی و عملکرد نسبت به سیستم های روشنایی سنتی از بازده نوری بالایی برخوردار می باشد. استفاده از انواع مدل های چراغ خطی در محیط های خصوصی و عمومی روز به روز در حال افزایش می باشد. تنوع نصب این چراغ ها سبب شده است که برای هر نوع فضایی، متناسب با شرایط آن محیط از گزینه های مختلفی استفاده کرد. در ایام گذشته چیزی به عنوان روشنایی و نورپردازی وجود نداشت، همین امر سبب شده بود روشنایی برخی از مناطق و ساختمان ها بسیار دشوار باشد. برای مثال اجرای روشنایی در خرده فروش ها، انبارها، دفاتر که از وسعت زیادی برخوردار بودند، بسیار سخت بود. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژِی شاهد تولید و عرضه انواع سیستم های مختلف برای نورپردازی و روشنایی هستیم.

استفاده از چراغ های فلورسنت در دهه 1950 با رشد فناوری، مورد توجه و استفاده کاربران قرار گرفت. در دهه 2000 نیز شاهد گسترش نورپردازی ال ای دی در سراسر نقاط جهان بودیم که این امر جهش بزرگی در روشنایی و نور پردازی خطی بود. روشنایی خطی ، برای خطوط نور مداوم و بدون لکه های تاریک استفاده می شد که با ورود ال ای دی به صنعت نورپردازی خطی، پیشرفت بسیاری در حوزه روشنایی به وجود آمد. یا توجه به افزایش تقاضا برای نورپردازی خطی، شرکت های تولیدی در راستای تولید و عرضه محصول خوشایندتر با عملکرد بهتر به فعالیت پرداختند. به گونه ای که امروزه شاهد عرضه انواع چراغ های خطی با بهترین بازده و کارایی در بازار هستیم.

 

انواع چراغ خطی موجود در بازار

چراغ خطی همانطور که از نام خانواده این محصول پیداست، به صورت خطی تولید و نصب می شود. این محصول به دو مدل توکار و روکارتولید وعرضه میشود. امروزه اکثریت افراد به نورپردازی و روشنایی در محیط کار و منزل اهمیت بسیاری می دهند.لازم است بدانید ایجاد حس خوب و جذب شدن در مراکز اداری، محیط های آموزشی، ادارات و … در گرو استفاده درست از المان های روشنایی می باشد. از جمله مهمترین مباحثی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، نحوه استفاده درست از انرژی می باشد. به همین دلیل مصرف بهینه انرژی در نورپردازی به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است. یکی دیگر از انواع چراغ های خطی که نور یکنواخت و مناسبی دارد و انرژی کمی مصرف می کند، چراغ های ال ای دی خطی هستند.

چراغ های خطی توکار به شکل مستطیلی، داخل سقف های معمولی یا سقف های کاذب نصب می شوند. در انتخاب و خرید این نوع چراغ های خطی باید دقت کنید که امکان نصب آنها به داخل سقف وجود داشته باشد. انتخاب چراغ های خطی توکار برای استفاده در سقف های کاذب، بهترین گزینه می باشد. امروزه شاهد افزایش تقاضا برای استفاده از این نوع چراغ های خطی در محیط های کاری و تجاری هستیم. چراغ های خطی روکار که به دو دسته، چسبیده به سقف و آویز تقسیم می شوند از محبوب ترین المان ها برای دکوراسیون لوکس و مدرن به شمار می روند.این نوع از چراغ های خطی نیاز به ایجاد برش در سقف نداشته و به شکل روکار روی سقف یا دیوار نصب می شوند. نصب چراغ خطی روکار بسیار راحت بوده و بدون نگرانی می توانید در هر محیطی از ان استفاده کنید.

چراغ خطی روکار

چراغ خطی مگنتار از جمله محصولات شرکت آرند می باشد که در یک عنوان اختصاصی به بازار عرضه می شود. برند معروف آرند نیازی به معرفی ندارد؛ اما در خصوص معرفی چراغ خطی مگنتار آرند باید بگوییم که این محصول یکی از صدها محصول کاربردی این شرکت است که در طراحی اختصاصی و با ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه می شود و البته که این محصول ویژه یکی از نخستین تولیدات چراغ خطی در بازارهای داخلی کشور می باشد.

بهترین و مرغوب ترین چراغ خطی

اگر به دنبال بهترین و مرغوب ترین چراغ خطی برای محیط کاری و اداری خود هستید، بایستی قبل از نهایی کردن سفارش خود از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع چراغ های خطی با کارایی و کیفیت متنوع به فعالیت مشغول هستند. در این میان می توان گفت مجموعه آرند یکی از حرفه ای ترین تیم های فعال در این حوزه می باشد. هدف اصلی ما در زمینه تولید و عرضه انواع مدل های مختلف چراغ خطی، کسب رضایت مشتریان و خریداران می باشد. به همین منظور کاربران می توانند با انتخاب مجموعه ما برای تهیه این محصول، بهترین و مرغوب ترین چراغ های خطی را خرید کنند.

برای برخی از کاربران که با ویژگی های این محصول آشنا نیستند جای سوال می باشد، چرا برای نورپردازی از چراغ های خطی استفاده می شود؟ چراغ های خطی علاوه بر داشتن نور یکنواخت، در میزان مصرف انرژی بسیار صرفه جویی میکند. این چراغ ها با عرض های مختلف در اندازه های مختلف و قابلیت نصب توکار و روکار از راهکارهای نوین نورپردازی محسوب می شوند. به همین منظور طراحان و معماران برای نورپردازی در محیط های مختلف از انواع چراغ خطی، هماهنگ با معماری داخلی بهره مند می شوند. استفاده از این نوع چراغ ها، حس مدرنیته در فضا به وجود می آورد. به همین دلیل امروزه با توجه به سوق یافتن جوامع به مدرنیته شدن، از این چراغ ها برای تامین روشنایی و المان دکوراتیو بهره مند می شوند. چراغ های خطی طراحی شده از ماژول ال ای دی SMD می باشند. به همین جهت از طول عمر بالا و کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند.

لاین نوری سقف
لاین نوری

اهمیت استفاده از انواع چراغ های خطی در محیط کار

خرید چراغ خطی در انواع مدل های مختلف روز به روز در حال افزایش می باشد. این موضوع نشان دهنده اهمیت استفاده از انواع چراغ های خطی در محیط کاری و اداری می باشد. در گذشته استفاده از نورپردازی اغلب در محیط های کاری مشاهده می شد. اما در حال حاضر به دلیل انعطاف پذیری بالای این چراغ ها، شاهد استفاده از آن در محیط منزل و بخش های خصوصی می باشیم. اگر به دنبال این هستید که در نورپردازی از طراحی بی نظیر برای جلب توجه بینندگان استفاده کنید، حتما چراغ خطی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. به طور کلی این نوع چراغ ها برای تامین روشنایی در فضاهای عمومی، کافه ها، رستوران ها، اماکن کار، املاک مسکونی و … مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از نورپردازی خطی، فراهم کردن روشنایی قوی با هزینه های مقرون به صرفه می باشد.

با توجه به انواع چراغ خطی که در صنعت نور پردازی وجود دارد، می توان عملکرد بسیار عالی از آنها دریافت نمود. شما می توانید قبل از اقدام به سفارش محصول، اطلاعاتی از کیفیت و قیمت ان به دست آورید. با توجه به مقدار بودجه ای که در دست دارید، بهترین گزینه را در اولویت خرید قرار دهید. همانطور که میدانید شرکت های متعددی در حوزه تولید چراغ های خطی به فعالیت پرداخته اند. در این راستا با هدف کسب سود بیشتر، هزینه های مختلفی را برای فروش انواع چراغ های خطی مشخص می کنند. بنابراین و تولیدکنندگان ابزارهای روشنایی ، نرخ قیمت مختلفی را برای فروش محصولات خود مشخص می کنند. شما می توانید برای خرید ارزان قیمت و مقرون به صرفه ی چراغ های خطی از قسمت گفتگوی آنلاین وب سایت آرند اقدام نمایید.

ویژگی های چراغ خطی

یکی از مزایای منحصر به فرد یکی از بهترین سیستم روشنایی و نورپردازی مدرن به شمار می رود. این نوع نورپردازی با توجه به عملکرد عالی و جذابیتی که از لحاظ زیبایی دارد، در اولویت انتخاب بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. چراغ های خطی از ویژگی های بسیار جذابی برخوردار بوده و از این طریق توانسته است جایگاه ویژه ای در تامین روشنایی و نورپردازی به دست آورده است. در ادامه به بررسی چند مورد از این خصوصات می پردازیم: 

ü   انعطاف پذیری: این نوع چراغ ها از انعطاف پذیری بالایی بهره مند هستند، چرا که در هر نوع سقفی قابل نصب می باشند. این چراغ ها را می توانید به صورت آویز، روکار و توکار به راحتی نصب کنید. برخی از مدل های این محصول در شکل های متصل به صورت L یا T طراحی و ارائه می شوند.

ü   دمای رنگ: چراغ های خطی می توانند طیف گسترده ای از دمای رنگ انعطاف پذیر را برای روشنایی محیط ارائه دهند. با استفاده از این محصول می توان از درجه حرارت های مختلف برای ایجاد فضای آرام بخش بهره مند شد. کلوین رنگ های چراغ خطی از آفتابی، نچرال، تا مهتابی و یخی موجود می باشد. هم چنین در این نوع نورپردازی، میتوان از راه دور میزان دمای رنگ را کنترل کرد.

ü   زیبایی شناسی: این نوع چراغ ها علاوه بر داشتن عملکرد عالی، از طراحی خیره کننده ای برخوردار هستند. این سیستم روشنایی طیف وسیعی از طراحی های منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است. شما می توانید این محصول را در طرح های گوشه ای، مربعی، مسیرهای خطی طولانی و … سفارش دهید.

ü  محدودیتی در انتخاب لامپ ها و چراغ ها وجود ندارد، چرا که با استفاده از ریل های مغناطیسی می توانید به راحتی لامپ ها و چراغ های بیشتری را به سیستم روشنایی اضافه کرده و نورپردازی بهتری داشته باشید.

مدل چراغ خطی
چراغ خطی سقف

مزایای چراغ های خطی نسبت به سیستم های روشنایی سنتی

چراغ خطی با توجه به کیفیت تولید، از طول عمر بسیاری برخوردار می باشد. این محصول در صورت خرابی، به راحتی قابل تعمیر بوده و می توان از ماژول های ال ای دی با شار نوری نیز استفاده نمود. در اجرای چراغ های خطی بایستی به اصول و استانداردها توجه داشته باشید. چرا که ایجاد خیرگی می تواند به یک موضوع آزاردهنده در نورپردازی خطی تبدیل شود. از جمله متداول ترین کاربرد چراغ های خطی می توان به راهروهای ساختمان اداری و مجتمع های تجاری اشاره نمود. انواع چراغ های خطی با ظاهر زیبا و مدرن از محبوب ترین المان هایی به شمار می روند که در اولویت طراحان معروف جهان قرار می گیرد. استفاده از این محصول هم راهکار مناسب برای نورپردازی در محیط های مختلف است و هم عنصر با کیفیت برای دکوراتیو و دیزاین فضا می باشد.افراد می توانند بر اساس نوع کاربری محیط و طراحی داخلی فضا، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند.

 

   

 

از جمله مزایای استفاده از چراغ خطی نسبت به سیستم روشنایی سنتی می توان به مصرف انرژی پایین، ارائه نور یکدست، شار نوری بیشتر، بازده نوری بالاتر، طول عمر و دوام بالا اشاره نمود. با توجه به تمامی ویژگی ها و مشخصات چراغ های خطی، با افزایش تقاضای خرید در بازار مواجه می باشیم. توجه داشته باشید کیفیت ماژول و ال ای دی های داخل چراغ، دیفیوزر و محل قرار گیری چراغ، در یکنواخت بودن نور تاثیر بسزایی دارد. آرند با سابقه چندین ساله خود، گام بزرگی را در تولید مرغوب ترین چراغ های خطی برداشته است. به همین منظور یکی از بهترین ها در تولید سیستم های روشنایی شناخته می شود. 

قیمت چراغ خطی

نکات مهم در حین خرید چراغ های خطی

آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که به نورپردازی و روشنایی محیط اهمیت زیادی می دهید؟ آیا می دانید از کدام سیستم روشنایی برای نورپردازی در محیط های مختلف استفاده کنید؟ آیا می دانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع چراغ خطی به کجا مراجعه کنید؟ امروزه در تمام حوزه های الکترونیکی بحث مصرف انرژی و راه کارهایی برای صرفه جویی در مصرف آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. بنابراین استفاده از چراغ خطی در زندگی روزمره اهمیت ویژه ای را داراست. استفاده از این چراغ های کم مصرف برای نورپردازی، در صرفه جویی انرژی نقش بسیار ویژه ای دارد. افرادی که قصد خرید کم مصرف ترین و بادوام ترین چراغ و لامپ در محیط کاری خود دارند، می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین از سایت آرند اقدام کنند. تولید کنندگان انواع مدل های چراغ خطی در بازار انگشت شمارند، در این میان می توان گفت مجموعه آرند یکی از معتبرترین و معروف ترین فعالان در این حیطه کاری می باشد.

 

 

 

یکی از مهمترین نکات در حین خرید چراغ خطی آویز، توکار و روکار انتخاب شرکت معتبر و قابل اطمینان می باشد. چرا که برخی از تولیدکنندگان بدون توجه به کیفیت و کارایی، محصولاتی با رنج قیمت بالایی را روانه بازار می کنند. این موضوع برای افرادی که تامین کننده روشنایی برای پروژه های متوسط و بزرگ هستند، بسیار گران تمام می شود. چرا که با پرداخت هزینه های مازاد محصولی بی کیفیت تهیه می کنند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از نهایی کردن تصمیم خود، از مرغوب بودن جنس محصول، اطمینان حاصل نمایید. هم چنین در خرید اینترنتی می توانید مشخصات و ویژگی های هر یک از انواع چراغ های خطی را مورد بررسی قرار دهید.

چراغ خطی آویز
مدل لاین نوری

خرید انواع چراغ خطی از سایت گروه روشنایی آرند

شرکت آرند یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین تولیدکنندگان انواع چراغ خطی در سطح کشورمان می باشد. مجموعه آرند به عنوان شرکت نوآوری، فعالیت گسترده ای را در این زمینه دارد. مخاطبان می توانند برای سفارش چراغ خطی با ابعاد و اشکال مختلف از طریق سایت آرند اقدام نمایند. شرکت آرند با تولید 140 مدل محصول به صورت حرفه ای، به فعالیت مشغول می باشد. شما می توانید طراحی مینیمال این چراغ را در فضاهای معماری مدرن استفاده کنید. ماژول های استفاده شده در چراغ های خطی با توجه به نوع کاربری، با شدت نور مختلف در نظر گرفته می شوند. از جمله خدمات عرضه شده در سایت آرند می توان به گارانتی محصولات اشاره نمود. شما می توانید با خرید از شرکت آرند، از کیفیت و مرغوب بودن جنس محصول خیالتان راحت باشد. نوع منبع نور، بدنه چراغ، سایز چراغ و … از جمله مواردی است که در حین سفارش چراغ های خطی بایستی به آنها دقت داشته باشید.

ما برای ساخت و طراحی چراغ ها از قطعات اورجینال الکترونیکی بهره مند می شویم. ماژول های استفاده شده در تولید این چراغ ها از بهترین کیفیت برخوردار بوده و با رعایت استانداردهای زاگا، مرغوب ترین محصول را عرضه می کنیم. هم چنین شما می توانید از مشاوره کارشناسان ما تا اتمام پروژه بهره مند شوید. مشاورین فنی نورپردازی آرند در تمامی مراحل پروژه به شما مشاوره خواهند داد. شرکت ما با بهره مندی از قطعات اصل و مرغوب، هم چنین ارائه گارانتی و رزومه، قیمت مقرون به صرفه ای را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. همانطور که میدانید ارائه گارانتی نشان دهنده اطمینان سازنده از کیفیت محصول خود می باشد. شرکت آرند این آرامش خیال را با ارائه گارانتی محصولات، به مشتریان هدیه می کند.چراغ خطی نه تنها امکانات بهتری را به هنگام نصب در اختیار شما می گذارد بلکه بسیاری از هزینه های نصب و راه اندازی سیستم روشنایی را نیز کاهش می دهد.

قیمت نور خطی

سوالات متداول

استفاده از چراغ خطی آویز در چه محیط هایی کاربرد بیشتری دارد؟

چراغ های خطی آویز برای محیط هایی که دارای سقف بلند و ارتفاع زیاد بین سقف و کف زمین هستند، بهترین گزینه محسوب می شود. با استفاده از چراغ های آویز می توان فاصله بین سقف و کف را کاهش داده و از هزینه های مازاد برای نورپردازی جلوگیری کرد.

چرا نورپردازی خطی کاربرد گسترده ای را در جوامع مختلف پیدا کرده است؟

چراغ های خطی به دلیل انعطاف پذیری بالا در نورپردازی فضاهای مختلف، کاربرد وسیعی را به دست آورده است. چراغ های خطی از لحاظ هزینه مقرون به صرفه، عملکرد بهتر و هم چنین از نظر زیبایی طراحی، مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است.

طول عمر و دوام این نوع چراغ ها چقدر است؟

با توجه به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت این چراغ ها، می توان گفت از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین منظور اگر به دنبال هزینه های ارزان و مقرون به صرفه در نورپردازی داخلی هستید، حتما چراغ های خطی را در اولویت قرار دهید.

برای سفارش انواع چراغ های خطی در اشکال مد نظر به کجا مراجعه کنیم؟

گر به دنبال باکیفیت ترین انواع چراغ خطی هستید، همین الان از سایت آرند این محصول را می توانید خریداری کنید. آرند با ارائه بهترین محصولات با کیفیت درجه یک توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد. 66171265-021

امید است از  اهمیت نورپردازی در معماری مدرن  آگاه شده باشید و متنوع ترین و مدرن ترین چراغ ها و رنگ های نورپردازی، به همراه روشنایی متقارن و زاویه دار با بالاترین معیارهای زیبایی سنجی دکوراتیو را در سازه ی خود داشته باشید.

لوگو آرند

 برای اطلاع از جزئیات فنی بیشترو مشاوره فنی نور پردازی وخرید چراغ های متنوع 

 از طریق دکمه کنار صفحه  و از طریق واتس اپ یا شماره

021-91077073

با بخش فروش و فنی آرند تماس حاصل فرمایید

 

جدول درجه‌بندی حفاظتی

جدول درجه حفاظتییکی از مباحث بسیار مهم در روشنایی و نورپردازی مسئله جدول درجه حفاظت IP و مقاومت منبع نور اعم از پروژکتور و چراغ در برابر نفوذ گرد و غبار ، سیالات ، حشرات، بخار ، گاز و غیره است.بر اساس آن...

بک لایت مناسب ایجاد بافت های نوری – بخش اول

ایجاد بافت نوری با استفاده از نور طبیعی و نور مصنوعی در معماری و کاربرد محصولات آرند

نورآبی و نورپردازی با محوریت نیازهای انسان

نورآبی و نورپردازی با محوریت نیازهای انسان زمان نسبتا طولانی ایی به عنوان موضوعی داغ مطرح بوده است و امروزه صحبت درباره این مسئله درهمه جا، از رسانه های اصلی تا برنامه های تلفن همراه به سرعت پراکنده

بهره نوری

 Luminous efficacy  ، نسبت نور خروجی از لامپ به توان مصرفی آنست و با واحد  لومن بر وات (lm/W)بیان میشود.

این عدد که در واقع نسبت شار نوری خارج شده از لامپ به توان مصرفی آن است.

هرچه بهره نوری یک لامپ بیشتر باشد آن لامپ

آهنربای نئودیمیوم چیست؟

آهنربای نئودیمیوم یکی از قوی ترین انواع آهنرباهای موجود در جهان می باشد که در ساخت ریل های مگنت یا آهنربایی از قدرت آن استفاده می شود و…

اهمیت روشنایی در مدارس

اطلاعات بصری محیطی  و افزایش احتمال اشتباه در کار میشود.روشنایی از طریق مشاهده تزئینات دیداری محیط روی آسایش و احساس افراد تاثیر مستقیم داردو موثر بر روابط

روشنایی کتابخانه ها

نور و روشنایی مناسب کتابخانه هادر طرح فضای کتابخانه روشنایی نقش بسیار مهمی را دارد که باید مورد توجه خاصی قرار گیرد، زیرا از طرفی تاثیر نور بر

مشهد مال

شرکت آرند  طراحی چراغ های این پارکینگ عظیم را به عهده دارد و باعث روشنایی پارکینگ این مجتمع لوکس  شده است و چراغ هارا در پارکینگ مشهد مال استفاده .

چراغ لاینی

چراغ خطی  شامل چراغ های روکار، توکار و آویز میباشد. استفاده از چراغ های خطی و نورپردازی خطی به دلیل سفارشی سازی بسیار قابل توجه و مناسب است.

چراغ خطی کرو و چراغ رینگی یا رینگ لایت

چراغ خطی کرو از جمله چراغ های گروه روشنایی آرند است که از خانواده تکامل یافته و گسترش یافته ی چراغ های خطی میباشد که با یک نسخه …

4.7/5 - (10 امتیاز)