انتخاب صفحه

روشنایی مغازه:

روشنایی و  تاثیر آن در درآمد شما

مطالعات متعددی نشان می دهد که LED توانایی تغییر تجارت و افزایشدرآمد شما را دارد. به عبارت دیگر ، روشنایی می تواند درآمد هر فروشگاهی را در صنعت خرده فروشی افزایش دهد

ثابت شده است که نور مغازه بسیار روی تجربه مشتری تأثیر می گذارد. حتی اگر ممکن است مشتریان آگاهانه متوجه راه حل روشنایی در مغازه شما نشوند ، ممکن است نور در سطح ناخودآگاه کار کند و نحوه ارزیابی مشتریان از فروشگاه و محصولات شما را بهبود بخشد. نورپردازی باعث ایجاد نشاط در اتاق می شود.

نحوه انتخاب چراغ فروشگاه خود تأثیر مهمی در جو ایجاد و درک شده توسط مشتریان دارد. به عبارت دیگر ، ایجاد فضای فروشگاه شما به عهده شماست. با دانستن این موضوع ، باید به راحتی گفت که نورپردازی نه تنها روشنایی نیست بلکه در عوض باید بهینه سازی راه حل نورپردازی خود را برای بهینه سازی تجربه مشتری انتخاب کنید.

اما چه نوری را انتخاب کنید؟ پاسخ مطمئن برای این سوال LED است. استفاده از ال ای دی در مغازه شما مزایای بسیاری به شما می دهد.

نه تنها LED یک راه حل روشنایی بسیار صرفه جویی و بسیار کارآمد در مصرف انرژی است ، مطالعات نشان می دهد که LED توانایی افزایش فروش را نیز دارد. دلیل این امر افزایش تجربه مشتری در هنگام استفاده از LED

برای روشنایی محصولات شما است. این بدان معنی است که شما باید راهی برای روشنایی فعلی فروشگاه خود پیدا کنید تا راهی برای افزایش فروش پیدا کنید. ثابت شده است که به عنوان مثال فروشگاه های پوشاک ، سوپر مارکت ها و فروشگاه های جواهرات به طور متوسط ​​افزایش 20 تا 30٪ در هنگام تغییر به چراغ را تجربه می کنند.

اما LED چگونه کار می کند؟ با استفاده از LED می توانید یک “جریان روشنایی” را در فروشگاه خود ایجاد کنید که به مشتریان خود در مغازه شما نشان دهد. همچنین می توانید برخی از محصولات مورد نظر خود را برجسته کنید.

از چراغ های آویز می توان برای روشن کردن قسمت وسیعی از فروشگاه شما استفاده کرد. روشنایی کلی معمولاً توسط لامپهای LED یا چراغهای خطی تأمین می شود. به عنوان مثال ، این نوع  LED می تواند بر روی پیشخوان های یخچال و فریزر در یک سوپرمارکت یا مکان های بزرگتر مانند فروشگاه ها نصب شود

 

شرکت روشنایی آرند

 

روشنایی چراغ خطی آویز
Rate this post