انتخاب صفحه

همه چیز درمورد بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

آشنایی کامل با بهترین منابع نوری + معرفی چراغ های  آرند 
U

فهرست عناوین مقاله

معرفی بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

 

از زمان شروع به کار فضاهای مجازی مانند یوتیوب در سال 2005، وبلاگ نویسی و یوتیوبر شدن بخش مهمی از جذابیت YouTube برای کودکان و جوانان را تشکیل داده است.

جذابیت های این فضاها، افراد بسیاری را ترغیب کرده است که برای سرگرمی، شناخته شدن، کسب درآمد و دلایل دیگر، یوتیوبر و یا ويدئو بلاگر شوند. در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها، به شما در این راه کمک کنیم.

منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

یوتیوبر یا ویدئو بلاگر کیست؟

این افراد وبلاگ نویس های ویدئویی هستند  که عمدتا فیلم های خود را در YouTube بارگذاری می کنند و به عنوان یوتیوبر شناخته می شوند.

آنها معمولاً ویدئوهای خود و یا دوستان خود را در وب سایت های میزبانی ویدئو، مانند YouTube یا Vimeo بارگذاری می کنند. آنچه  آن ها در ویدئوهای خود انجام می دهند می تواند از ویدیوهای کمدی و آموزش گریم گرفته تا  اخبار سلبریتی ها، بازی‌های ویدئویی ، ویدئو unboxing، ویدئوهای آموزشی و حتی مسائل شخصی متفاوت باشد.

کاربران یوتیوب همچنین می توانند میلیون ها دنبال کننده که صفحه آن ها را subscribe کرده اند ،دریافت کنند و محبوب ترین آنها می توانند تا 10 میلیون پوند در سال درآمد تبلیغاتی و هزینه تأیید  کسب کنند.

 

راهنمای نصب چراغ خطی
چراغ خطی
ابزار لازم برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

برای یوتیوبر شدن به چه چیزهایی احتیاج داریم ؟

حتما شما هم پس از خواندن در آمد و مزایای یوتیوبر و یا ويدئو بلاگر شدن، به فکر شروع به این کار افتاده اید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که برای یوتیوبر شدن به چه چیزهایی نیاز داریم؟ اول از همه و مهم ترین آن ها فکر و ایده ای خاص است. اگر ویدئویی با ایده ای خاص و جدید با محتوای جذاب که کسی آن را تا به حال  اجرا نکرده است، بسازید، مطمئن باشید بسیار سریع تر به هدف خود در یوتیوب خواهید رسید. برای ساخت چنین ویدئوهایی به لوازمی احتیاج دارید که به افزایش کیفیت و در نتیجه جذابیت ویدئویی شما کمک شایانی میکند. یکی از وسیله های بسیار مهم که باید در دسترس داشته باشید، دوربین مناسب و چهار پایه مخصوص آن است. این وسیله، لازمه یک کلیپ با کیفیت و شارپ و بدون لغزش است. علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز بسیار تاثیر گذار است. پس باید از یک میکروفون هم استفاده کنید.

 خب شما دوربین و چهارپایه، میکروفون و بقیه  داستان را آماده کرده اید، اکنون تنها چیزی که نیاز دارید تجهیزات مناسب برای ایجاد یک فیلم حرفه ای YouTube است. درست است که بسیاری از افراد از نور خورشید و نور طبیعی برای ضبط ویدئوهای خود استفاده می‌کنند، اما اگر قصد اتلاف وقت ندارید، بهترین کار خرید چند منبع نور مصنوعی پرکاربرد است زیرا نور های طبیعی زمان محدودی دارند. اما نور های مصنوعی شامل چه چیزهایی می‌شوند و از کجا می‌توان آن ها را تهیه کرد؟ در این مقاله با بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها آشنا خواهید شد. یکی از برترین تولید کنندگان نورهای مصنوعی، گروه روشنایی آرند میباشد. در این مقاله به معرفی این شرکت و بررسی بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها می‌پردازیم.

چراغ های RGB رینبو آرند

 یکی از بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها چراغ های RGB رینبو آرند است. در مقایسه با چراغ های نوار RGB معمولی، چراغ های  خطی RGB رینبو آرند با استفاده از تراشه های IC ، رنگ های مختلف را می توان در یک خط تعقیب کرد. نوار نور، جلوه ای شبیه رنگین کمان رویایی نشان می دهد و یک تجربه بصری شگفت انگیز را برای  بازدید کنندگان ویدیویی شما فراهم می کند. شما می‌توانید هم از نوع رنگین کمانی آن و هم به صورت تک رنگ استفاده کنید.

از ویژگی های این محصول می‌توان به نصب بسیار راحت آن و همچنین کنترل از راه دور 360 درجه آن اشاره کرد که قابلیت آن را دارد  تا  فاصله 20  متر را تنظیم کند. این چراغ های نوار LED  علاوه بر افزایش جذابیت فیلمبرداری، برای مهمانی در فضای باز، اتاق خواب، اتاق نشیمن طبقه دکوراسیون مهمانی،  اطراف آینه و  پنجره مناسب است. به طور کلی  اگر به دنبال چراغ های LED برای روشنایی رنگین کمانی و چشمگیر هستید، این بهترین انتخاب برای افزایش جذابیت ویدئوی شماست! برای خرید این محصول میتوانید به سایت https://arendlighting.com مراجعه کنید.

منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها
چراغ خطی: منبع نوری برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

چراغ های خطی

برای ضبط ویدئو های جذاب که بینندگان بیشتری را جذب کند، علاوه بر محتوای خلاقانه، نیز به مکانی جذاب مثل اتاق یا محل کاری دارید که در ویدئوها نمایش داده می‌شود.

برای افزایش زیبایی و نور محیط کار و اتاق خود میتوانید از چراغ های خطی استفاده کنید.  چراغ های LED خطی باعث افزایش بهره وری اتاق کار شما می‌شوند.

این چراغ ها، دامنه نوری بلند دارند و نور را در ناحیه باریک تری پخش کنند. معمولاً طول این چراغ ها بلند است و به صورت معلق از سقف نصب می شوند و یا روی دیوار یا سقف و توکار قرار  می‌گیرند . این نوع روشنایی از پرطرفدارترین و محبوب ترین  انواع چراغ هاست چرا که ویژگی های منحصر به فردی از جمله نصب راحت و توکار، قابلیت پخش نور های رنگی، انعطاف پذیری و قابلیت نصب در تمام سقف ها را دارا می باشند.

چراغ های دکوراتیو

چراغ های دکوراتیو نمونه دیگری از بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها هستند. این چراغ ها که به جواهرات معماری معروف هستند، جلوه ویژه ای به مکان مورد نظرتان می‌دهند. این چراغ ها دارای طیف رنگ گوناگون در ال ای دی ها و اشکال مختلف هندسی هستند. چراغ های خطی نمونه ای از چراغ های دکوراتیو هستند که پیش تر به آنها اشاره کردیم، اما تنها  نمونه آن ها نیستند. همانطور که خود شما هم میدانید، ساخت ويدئو های جذاب  با داشتن محیط پیش زمینه پر نور و زیبا، میسر می‌شود. برای افزودن جلوه های نوری میتواند از چراغ های دکوراتیو استفاده کنید که ظاهر منحصر به فردی ایجاد می‌کنند و مقرون به صرفه هستند. از دیگر ویژگی های این نور ها علاوه بر زیبایی ظاهر می‌توان به عمر و دوام بالای آن ها، بازدهی 8 برابر لامپ های هالوژنی و… اشاره کرد. از انواع آن ها می‌توان به چراغ های دکوراتیو چهار طرفه، چراغ های دکوراتیو خطی و غیره اشاره کرد. این چراغ ها به دلیل کوچک و سبک بودن، قابلیت نصب آسان در سقف و هر جایی که برای ضبط ویدیوی مد نظر شماست، دارند.

چراغ های دکوراتیو

هایپرکار شریعتی تهران
چراغ های دکوراتیو :منبع نوری برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها
چراغ خطی آویز

سافت باکس

سافت باکس ها

رازی که بسیاری از ویدئو بلاگر های معروف، عکاسان پرتره و  محصولات مدتهاست می دانند: ارزش استفاده از سافت باکس در عکاسی  و ضبط ویدیوی آنهاست. سافت باکس ها جزو پرطرفدارترین و بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها میباشند.

اگر دقت کرده باشید  بسیاری از ویدئو های حرفه ای با استفاده از نور سافت باکس ها ضبط شده اند. این چراغ های مقرون به صرفه به شما کمک می‌کند تا ويدئویی با کیفیت و شفاف ضبط کنید و همین دلیل باعث افزایش دنبال کنندگان شما می‌شود

این چراغ ها یکی از بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها مخصوصا مبتدیان است زیرا به آن ها این  امکان  را می دهد نور خود را به صورت دستی کنترل کنند. علاوه بر این، مقرون به صرفه هستند و شفافیت و کیفیت کار شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهند.

سافت باکس ها  شامل انواع مختلف، سافت باکس با لامپ، چهارضلعی، اکتاباکس، سافت باکس باریک، سافت بال، گرید زنبوری، سافت باکس فوروتو و غیره می‌شود.

نورپردازی سافت باکس بسیار شبیه به نور آفتاب است و همین  آن را برای نورپردازی  ایده آل می کند. سافت باکس در واقع همان، اصلاح کننده نور است. سافت باکس یک نور ملایم و یکنواخت روی سوژه  پخش می کند و مانع ایجاد سایه ها می‌شود. هرچه سافت باکس به مدل یا سوژه ویدئو که شما باشید، نزدیک تر باشد، نور نرم تر ظاهر می شود. سافت باکس ها معمولا به شکل های هشت ضلعی و شش ضلعی وجود دارند.

نحوه کار کرد سافت باکس

سافت باکس جعبه ای است که دارای پایه است و درون جعبه، نوری (معمولاً بارق استودیویی یا اسپیدلایت)  تعبیه شده است.  یک سافت باکس از پارچه شفاف تشکیل شده است. پارچه سفید یا نقره ای ر برای فضای داخلی آن ‌ به منظور تغییر کیفیت نور، طراحی شده است. برای بالا بردن کیفیت فیلم خود، می‌توانید از چند عدد ساعت باکس استفاده کنید و آن ها را کنار هم قرار بدهید تا نور بیشتری به دست بیاورید. با انجام این کار، سایه تولید نمی‌شود.

ماژول خطی

سافت باکس

سافت باکس ها: منبع نوری برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

چه زمان از نورپردازی سافت باکس استفاده کنید؟

چراغ های جعبه سافت نور طبیعی را در یک منطقه ساطع می کنند و آن را برای فیلمبرداری در محیط داخلی  در هر زمانی که بخواهید، مناسب می کند. به کلی سافت باکس از بهترین منابع نوری برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها محسوب میشود و کاربرد گسترده ای در زمینه بررسی محصولات برنامه های آشپزی، ویدیوهای آنباکسینگ، ویدئوهای آموزشی مثل آموزش آرایش، وبلاگ نویسی اتاق و سایر فیلم هایی که نیاز به نور ملایم دارند، استفاده می شود.

نورپردازی خطی نما
چراغ چتری: منبع نوری برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها

 

 

 

چراغ های  چتری

چراغ های چتری یا چتر های عکاسی جزو منابع نوری مقرون به صرفه و قابل حمل هستند. این چراغ ها نور ملایمی تولید می‌کنند. و در مقایسه با سایر منابع نوری، نور کنترل شده تری دارند. چترهای عکاسی دو نوع دارند. از مهم ترین ویژگی های این چراغ، قابلیت حمل راحت آن است، زیرا همانطور از اسمش پیداست، مانند چتر جمع می‌شود و به راحتی جا به جا می‌شود.

 

تفاوت چتر عکاسی با سافت باکس ها

 سافت باکس ها و چترهای عکاسی، هر دو از بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها میباشند. اما تفاوت این دو در این است که چترها نورهای گسترده تر و پراکنده تولید می کنند. در همین حال، سافت باکس ها نور مستقیم و کنترل شده ای را ارائه می دهند که بسیار شبیه نور خورشید است که از پنجره وارد می شود. ویژگی های نور پردازی چتری شکل، روشنایی کنترل شده و جهت دار تر در اندازه های مختلف، سطح بازتابنده به رنگ های طلایی، نقره ای یا سفید، مقرون به صرفه بودن، قابل حمل و راه اندازی سریع آن است. بنابراين برای شروع یوتیوبر شدن، بهترین و کارآمد ترین وسیله است.

رینگ لایت یا حلقه نور

در صورت تولید محتوای ویدئویی زیاد، نورپردازی عالی ضروری است. نور ویدئوی مناسب به درستی سوژه شما را روشن می کند تا شما، مخاطبان خود را بیشتر درگیر محتوای خود کنید. مهم نیست چه نوع محتوایی تولید می کنید، آموزش گریم یا ویدیوی جعبه گشایی، داشتن حلقه نور بهترین روش برای ایجاد روشنایی است. چراغ های حلقه ای شکل  یک انتخاب عالی برای وبلاگ نویسان هستند زیرا نورهای جذابی را در چشم سوژه ایجاد کرده و به حذف سایه ها کمک می کند.

رینگ لایت  در بین کاربران یوتیوب  بسیار محبوب است و در واقع یکی از بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها محسوب می‌شود. این وسیله  منبع نور دلپذیر و جذابی  را برای طیف گسترده ای از کاربردهای عکاسی و فیلم برداری فراهم می کند. علاوه بر آن سایه ها را از بین می برد و باعث ایجاد “هاله” ای نور حلقه شکل  در چشم می شود. از مزایای آن می‌توان به کوچک بودن، قابلیت حمل آسان و راه اندازی بسیار راحت اشاره کرد. کافی است آن را به پریز برق وصل کرده و آن را روبروی خود یا سوژه خود قرار دهید. این محصول به صورت حلقه شکل طراحی شده است تا از تمرکز نور در مرکز صورت سوژه مورد نظر جلوگیری شود. بیشترین و بهترین کاربرد رینگ لایت در ضبط ویدیوهای زیبایی و آرایشی است.

روشنایی آرند

آرند متخصص طراحی ،تولید و اجرای بهترین منابع نور برای یوتیوبرها و ویدئوبلاگرها و انواع چراغ های ال ای دی لاینر ، پنل ، صنعتی ، دکوراتیو چراغ مگنتی مطابق طراحی های معماری و سفارشی سازی با نیاز های متقاضیان است.  این شرکت سابقه های درخشانی در اجرای بزرگترین پروژه های کشور را دارد و فعالیت در این پروژه  های بزرگ به بهبود کیفیت و تنوع محصولات و مطابقت آنها با استاندارد‌های جهانی منجر شده است. بنابراین با اطمینان کامل طراحی محل کار، خانه و… خود را به شرکت روشنایی آرند بسپارید. نمونه کار های اجرا شده توسط این شرکت در سایت موجود میباشد. برای اطلاع از قیمت ها، انواع روشنایی ها و کاربردشان و اطلاعات بیشتر به سایتhttps://arendlighting.com مراجعه کنید و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. شما همچنین می توانید از طریق صفحه اینستاگرام روشنایی آرند  با آدرس @arendlighting در ارتباط باشید.

لوگو آرند

 برای اطلاع از جزئیات فنی بیشترو مشاوره فنی نور پردازی وخرید چراغ ها 

 از طریق دکمه کنار صفحه  و از طریق واتس اپ یا شماره

021-66171265

با بخش فروش و فنی آرند تماس حاصل فرمایید

 

چراغ دکوراتیو

چرا غ هاي تزئینی و دکوراتیو آرند مبتنی بر نیازهاي معماران و طراحان هنري هستند و در تیم مهندسی ما توسعه داده شده اند …

منحنی پخش نور

منحنی‌ای است که برای مشخص‌کردن شدت نور منتشرشده توسط یک چراغ در زوایای مختلف به کار می‌رود. از آنجایی که بیشتر منابع نوری نقطه‌ای نیستند، بنابراین شدت نوری ثابتی در جهات مختلف ندارند. در محاسبات نوری دانستن نحوهٔ توزیع نور منبع اهمیت

همه چیز درباره نور مخفی و چراغ نور مخفی

امروزه، استفاده از چراغ نور مخفی در طراحی دکوراسیون و صنعت معماری افزایش یافته است. دلیل آن نیز، مقرون به صرفه بودن، زیبایی ظاهری، بزرگتر جلوه دادن محیط شما و نصب راحت آنهاست. از انواع چراغ نور های مخفی می‌توان به چراغ های خطی سام لاین آرند، چراغ های نیکی و باریسول و… اشاره کرد. برای خرید این چراغ ها میتوانید با سایت arendlighting.com مراجعه کنید.

چراغ ایران مال

ایران مال بزرگترین مرکز خاورمیانه است شرکت روشنایی آرند مفتخر به همکاری و مشارکت در تولید چراغ های مختلف این پروژه عظیم است.هدف از تاسیس ایرانمال

پنل‌های LED بیشتر بشناسیم

LED تراشه‌های بیشتری نسبت به سایر لامپ‌های با تکنولوژی LED داشته و به همین دلیل نور بیشتری تولید می‌نمایند. این پنل‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده و قیمت آنها بستگی به سایز، کیفیت جنس و نور ساطع شده از آنها دارد.

روشنایی کتابخانه ها

نور و روشنایی مناسب کتابخانه هادر طرح فضای کتابخانه روشنایی نقش بسیار مهمی را دارد که باید مورد توجه خاصی قرار گیرد، زیرا از طرفی تاثیر نور بر

بهره نوری

 Luminous efficacy  ، نسبت نور خروجی از لامپ به توان مصرفی آنست و با واحد  لومن بر وات (lm/W)بیان میشود.

این عدد که در واقع نسبت شار نوری خارج شده از لامپ به توان مصرفی آن است.

هرچه بهره نوری یک لامپ بیشتر باشد آن لامپ

واحد اندازه گیری نور

یک کاندلا همان شدت نور داده شده در مسیر خاص از یک چشمه نور تک رنگ میباشد که بسامد

کدام رنگ نور مناسب کدام محیط است؟

توجه به فاکتورهای مختلف در انتخاب رنگ نور مناسب برای یک محیط اهمیت ویژه ای دارد. لامپ هایی با دمای رنگ گرم برای محیطی مناسب می باشند که نیازمند آرامش و راحتی هستیم، در حالی که لامپ هایی با دمای رنگ سرد برای محیط های کاری که نیازمند انرژی بیشتر هستیم، گزینه ی خوبی خواهند بود.

دمای رنگ نور

دمای رنگ نور

زمانی که خروجی منبع نور، نور سفید و طیف های مرتبط با آن است.

 بر حسب کلوین بیان می شود.زمانی که به جسم سیاه (جسم سیاه عنصری است مانند پلاتین که هیچ نوری منعکس نمی کند و کل نوری که به آن تابیده شود

Rate this post