انتخاب صفحه

ایران مال

ایران مال بزرگترین مرکز خاورمیانه است .

تجارت، فرهنگ، مذهب، رفاه، تفریح و تعامل بین این پنج مورد خلاصه ای از ویژگی های ایرانمال است.

هدف از تاسیس ایرانمال:

  • کمک به رشد مالی ایران
  • جذب گردشگر از سراسر دنیا
  • آشنایی مردم با فرهنگو معماری ایرانی-اسلامی

شرکت روشنایی آرند مفتخر به همکاری و مشارکت در تولید چراغ های مختلف این پروژه عظیم است.

 

در جای جای این مکان شاهد دست رنج مهندسان، طراحان وتمام نیروهای انسانی شرکت روشنایی آرند هستیم. به طور مثال میتوان از فودکورت ، ورودی مسجد، پارکینگ و نمایشگاه ایران مال نام برد که روشنایی خود را به چراغ های آرند سپرده است.

 

آرند در پروژه ایران مال

 چراغ های ماکسیم هنوز بعد از 5 سال مثل روز اول کار میکنن.
یکی از دلایل عمر طولانی این محصولات استفاده از LED درایورهای شرکت اُسرامه و ما با خرید LED درایور از شرکت اسرام سعی میکنیم که بهترین کیفیت رو ارائه بدیم.

ما گارانتی 3 تا 5 ساله برای محصولاتمون داریم که این محصولات هم جزوشون قرار میگیرن. پس یعنی شما میتونید با خرید از آرند علاوه بر اینکه یک چراغ باکیفیت جهانی تهیه میکنید، خیالتون از بابت پشتیبانی و گارانتی ای که شرکت ما براتون فراهم میکنه راحت باشه و با اطمنیان کامل و خیالی راحت محصول مورد نظرتونو بخرید.

اسرام باکیفیت ترین تولیدکننده

یک شرکت تولیدکننده وسایل روشنایی آلمانی چندملیتی است که مقر اصلی آن در شهر مونیخ در کشور آلمان قرار دارد. اسرام یکی از شرکت‌های فرعی و زیرمجموعه زیمنس بوده و پس از فیلیپس دومین شرکت بزرگ تولیدکننده وسایل روشنایی در جهان می‌باشد.
شرکت اسرام یک شرکت چندملیتی به مرکزیت مونیخ بوده که شعبه و زیر مجموعه‌هایی در کشورهای آلمان، فرانسه، هندوستان، لیتوانی، اسلواکی، روسیه، چین، اندونزی و آرژانتین و ایران نیز دارد. این شرکت دارای بیش از ۴۰٬۰۰۰ نفر پرسنل در سرتاسر جهان می‌باشد که به ۱۴۰ کشور محصولات خود را صادر می‌کند. طی پژوهش‌ها و بررسی‌های انجام شده در آمریکای شمالی گردش مالی این شرکت که محصولاتش با نام تجاری اوسرام سیلوانیا که در کشورهای مکزیک، ایالات متحده و کانادا بالغ بر ۴٬۷ میلیارد یورو برآورد شده‌است.

فود کورت :

دو فودکورت وجود داردکه یکی در طبقه اول و دیگری در طبقه سوم است که برای روشنایی از چراغ های هلیا شرکت آرند استفاده شده است.

 

مسجد :

یکی از اولین جاهای دیدنی ایران مال در طبقه اول مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) است که دارای دو ورودی میباشد و در ان از چراغ های لی استفاده شده است.

 

 

پارکینگ :

 

برای عموم رایگان می باشد و دارای ظرفیت 20 هزار خودرو و موتورسیکلت می باشد که به وسیله چراغ نپتون روشن شده است

 

 

و در نمایشگاه انواع چراغ ها از جمله پرنسا، شایان، امین های بی استفاده شده است.

Rate this post