انتخاب صفحه

چرا چراغ های خطی جایگزین مناسب برای نور پردازی و چراغ های قدیمی هستند؟

چراغ خطی مناسب

ترکیب زیبایی دکوراتیو با زیبایی نورپردازی خطی

چراغ های خطی به لطف طولی و افقی بودن و پخش نور وسیع خود ، به شما اتاق ناهار خوری و آشپزخانه ای مدرن می بخشند. در موقعیت  بالای میز ناهار خوری ، شما نور گسترده ای را که یک چراغ لاینر آویز مستطیل شکل ایجاد می کند را  احتمالا بیشتر دوست خواهید داشت و در مقایسه با  نوری که از یک منبع نور تکراری دیگر (مانند چراغ های آویز چندتایی کوچک که به هم متصل شده اند) ترجیح خواهید داد .میز ناهار خوری به عنوان کانون اصلی ، اتاق غذاخوری وقتی با نورپردازی زیبایی همچون نور پردازی خطی ترکیب شود میتواند مرکز توجهی خیره کننده ایجاد و فضایی مجلل و مدرن ایجاد کنند.

چراغ خطی

اگر درباره ی چراع های خطی و دیگر محصولات آرند سوالی دارید با کارشناسان ما گفتگو کنید

و یا به شوروم و فروشگاه لاله زار آرند مراجعه فرمایید

یک تیر و چند نشان

چراغ های خطی با شکل کلی مستطیلی خود راهی عالی برای بزرگتر یا طولانی تر نشان دادن اتاق هستند و علاوه بر طراحی زیبا ، چراغ های خطی از فناوری پیشرفته از جمله اتصال به سیستم های کنترل هوشمند و DALI  و قابلیت dimming برخوردار هستند . این سبک از چراغ ها به ویژه در نورپردازی میزهای طولانی اتاق ناهار خوری ، میزهای بیلیارد ، جزیره آشپزخانه بسیار عالی هستند ، به طوری که نور کافی را فراهم و شکل هر منطقه را تکمیل می کنند. چراغ های لاینر (خطی) ، نور مناسبی را برای  محیط اداری مدرن ، رستوران ها ، هتل ها ، انبارها و موارد دیگر فراهم می کند. اگر دوستدار محیط زیست هستید ، نورپردازی چراغ های خطی LED گزینه ای عالی به دلیل عملکرد بالا و بهره وری انرژی است.

چرا چراغ های خطی

چگونه چراغ خطی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

چراغ های خطی در اندازه های مختلف ارائه می شوند. قبل از انتخاب چراغ خطی برای خانه خود ، حتما میز ناهار خوری ، جزیره آشپزخانه ، میز بیلیارد یا هر سطحی را که نورپردازی می کنید را اندازه بگیرید. همچنین ارتفاع ، عرض ، وزن و طول  کابل آویز (چقدر از سقف آویزان خواهد بود ) را اندازه گیری کنید. با اندازه گیری های دقیق ، شما می توانید چراغ خطی مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید رنگ هایی را که متناسب با پالت رنگی فضای شما هستند را انتخاب کنید.

به طور کلی چراغ های لاینربه صورت روکار ، توکار و آویز هستند؛ قبل از انجام پروژه باید نوع توکار یا روکار را در نظر بگیرید . هنگامی که چراغ خطی مناسب خود را انتخاب کردید ، اگر به دنبال گزینه های اضافی برای تکمیل اتاق هستید ، روشنایی آویز برای نورپردازی متمرکز و ایجاد دکوراسیون منحصر به فرد برای افزودن جلوه به هر اتاق عالی است. نورپردازی خطی یک انتخاب عالی است که پس از این انتخاب ،از نور مناسب و فضای شیک شگفت زده خواهید شد .

Rate this post