انتخاب صفحه

در دنیای تجارت و معماری داخلی جدید، همیشه جایی برای چراغ های خطی وجود دارد. چراغ خطی LED یکی از نام های محبوب روشنایی در این صنعتها در سال 2019 می باشد. چنانچه با این چراغ ها و لاین آشنایی کامل ندارید، این فرصت مناسبی است.

چراغ خطی چیست؟

 

در ابتدای ورود LED به بازار، از این منبع روشنایی برای چراغ های اضطراری استفاده می شد. با وارد شدن به دهه 90 و همزمان با کاهش قیمت مواد اولیه ساخت LED، کم کم شاهد ورود محصولات گوناگونی با منبع نور LED بوده ایم. یکی ار این محصولات چراغ لاینر LED است.

انقلابی ترین موضوع چراغ های خطی، امتداد این چراغ در طول های قابل طراحی است. (امکان ساخت خطوط پیوسته نور در طول های قابل تغییر.). حال چرا انقلابی؟ قبل از چراغ خطی LED در محیط هایی مانند دفاتر اداری و تجاری، نیاز به نورپردازی محلهای طولانی و باریک را با لامپهای فلوروسنت برطرف می کردند. اما این منابع نور (فلوروسنت) به خاطر دلایلی همچون صدای BUZZ، وجود جیوه در ساختار لامپ و فلیکر گزینه ی ایده آلی برای این نوع طراحی نبودند.

چراغ های خطی LED راه حل مناسبی برای فضاهایی همچون دفاتر و ادارات است. و در حال حاضر محبوب ترین طراحی نور برای محیط های اداری، چراغ خطی LED است.

 

از سیستم چراغ لاینر LED در چه محل هایی باید استفاده کنیم

 

اگر به دنبال طراحی روشنایی هستید که همه را تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال روشنایی لازم برای محیط شما را نیز تامین کند، بهترین گزینه شما چراغ خطی LED است.

مکان های روزمره مثل فضاهای عمومی و محیط های کاری و در کل همه مکان هایی که توسط مردم متفاوتی (بعضی وقتها افراد مهم) بازدید می شود.، که اغلب طراحی معماری قوی و یا موثری دارند، می خواهد یک دفتر اداری ساده باشد یا یک استودیوی هنری، در همه موارد چراغهای خطی LED بهترین گزینه خواهد بود.

چراغهای خطی LED باعث بهره وری بیشتر در محیطهای کاری می شود. این یک امر ثابت شده است.

 

 

شرکت روشنایی ارند

Rate this post