انتخاب صفحه

معرفی چراغ مگنتی (چراغ آهنربایی)، کاربردها و مزایای آن

چراغ مگنتی (چراغ آهنربایی) یا مولتی ترک سیستم روشنایی جدیدی از چراغ های ال ای دی است که با تکنولوژی مگنت طراحی می شود و نحوه کاربرد و نصب این چراغ ها بدین صورت است که شما می توانید منابع نور و ریل های سیستم روشنایی را به وسیله مگنت به یکدیگر متصل کنید

  • آرند
  • $
  • نوشته‌ها
  • $
  • مقاله
  • $
  • معرفی چراغ مگنتی و راهنمای خرید چراغ مگنت (چراغ آهنربایی)، قیمت چراغ مگنت، کاربردها و مزایای آن
U

فهرست عناوین مقاله

چراغ مگنتی (چراغ آهنربایی) یا مولتی ترک چیست؟

گسترش تکنولوژی و استفاده از فناوری های جدید امروزه به طرز چشمگیری در تغییر تولیدات داخلی موثر بوده و موجب شده تا گجت ها و محصولات متنوع و کاربردی تر نسبت به گذشته توسط تولیدکنندگان ارائه شود. چراغ مگنتی (چراغ آهنربایی) یا مولتی ترک نیز از جمله محصولات داخلی است که در همین راستا و بیشتر به منظور افزایش رفاه افراد در استفاده از سیستم های روشنایی طراحی شده است.

چراغ های مگنتی که امروزه با عناوین دیگری همچون مولتی ترک، چراغ آهنربایی، چراغ های ریلی آهنربایی و چراغ مگنتی توکار و چراغ مگنتی روکار معرفی می شوند، معمولا در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و اغلب در دیزاین های داخلی ساختمان کاربرد دارند. از این تکنولوژی جدید می توان در فضاهای داخلی و خارجی به راحتی استفاده کرد؛ اما به طور کل باید گفت این چراغ ها به آسانی نصب می شوند و به راحتی قابل جا به جایی هستند، از این رو هیچ محدودیتی در کاربری آن ها وجود ندارد و شما می توانید در هر مکان و شرایط زمانی از چراغ مگنتی در سیستم های روشنایی استفاده کنید.

چراغ مگنتی یا مولتی ترک تکنولوژی جدیدی است و به تازگی در تولید انبوه به بازار ارائه می شود، از این رو کمتر شرکتی به فروش آن می پردازد و چه بسا اینکه تکنولوژی های جدید و کارآمد در ابتدای فروش خود به قیمت های فوق العاده عجیبی نیز به بازار عرضه می شوند؛ اما اگر در این زمینه به تولیدکنندگان اصلی مراجعه کنید، قطعا می توانید با تضمین کیفیت، محصولی مقرون به صرفه نیز داشته باشید که در این خصوص باید بگوییم چراغ های مگنتی توسط شرکت های بسیار محدودی تولید می شوند و گروه روشنایی آرند این افتخار را دارد که حتی تا 10 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات خود را تضمین کند.

چراغ مگنتی ریلی
کاربرد چراغ مگنتی
چراغ مگنتی یا مگنتار
چراغ مگنتی یا مگنتار آرند

محدودیت در تولید چراغ مگنتی

تکنولوژی های جدید با ویژگی های منحصر به فرد در سال های اولیه تولید به شکل باورنکردنی برای مخاطب جذاب هستند؛ اما فراموش نکنید که تازگی این محصولات با دردسرهایی همچون محدودیت در خط تولید مواجه هستند و این یعنی کمتر شرکتی است که به تولید این محصول و ریسک های بالای فروش آن می پردازد و چه بسا اگر فروش و تولیدی هم باشد، به قیمت زیادی در بازار فروخته می شود که این اصلا برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه نیست.

چراغ مگنتی یا مولتی ترک نیز از آن دست محصولاتی است که به تازگی وارد عرصه تولید شده و برندهای بسیار محدودی در بازار به تولید و عرضه آن در بازار پرداخته اند که البته این محدودیت سردرگمی مشتری را به هنگام خرید کاهش می دهد؛ اما در مقابل قدرت انتخاب و تصمیم گیری کمتری را نیز در اختیار وی می گذارد. بنابراین در چنین وضعیتی بهتر است با دقت بیشتری برندهای موجود را بررسی کنید و سپس بهترین و کارآمدترین محصول را خریداری نمایید.

در زمینه بررسی برندها موضوعات مختلفی در زمینه بازاریابی وجود دارد که به فروشندگان کمک می کند تا با قدرت و جذابیت بیشتری خود را به بازار معرفی کنند؛ اما تبلیغات خوب به معنی کیفیت خوب محصول نیست و این یعنی نمی توانید به هر برندی توجه کنید، بدین ترتیب با این اوصاف چه باید کرد؟

چراغ مگنتی آویز

چراغ مگنتی مگنتار از جمله محصولات شرکت آرند است که در یک عنوان اختصاصی به بازار عرضه می شود. برند معروف آرند نیازی به معرفی ندارد؛ اما در خصوص معرفی چراغ مگنتی مگنتار آرند باید بگوییم که این محصول یکی از صدها محصول کاربردی این شرکت است که در طراحی اختصاصی و با ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه می شود و البته که این محصول ویژه یکی از نخستین تولیدات چراغ مگنتی در بازارهای داخلی کشور می باشد.

بررسی کاربردهای چراغ مگنتی

پیش از آنکه به بحث جذاب خرید و فروش چراغ مگنتی یا مولتی ترک در بازار ایران بپردازیم، این سوال مطرح می شود که اصلا چراغ مگنتی چه کاربردهایی دارد؟ در ساده ترین حالت برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، همانطور که از نام این محصول مشخص است، چراغ مگنتی یک سیستم روشنایی است که قطعا می تواند در هر مکان و لوکیشن و زمانی استفاده شود و در ساده ترین حالت روشنی بخش فضاهای تاریک باشد؛ اما اینکه کجا و چگونه استفاده می شود، قطعا به قابلیت های چراغ مگنتی بستگی دارد که برای توضیح بهتر باید به بررسی کاربردهای چراغ مگنتی پرداخت.

چراغ مگنتی یا به اصطلاح عموم لامپ مگنتی سیستم روشنایی جدیدی از چراغ های ال ای دی است که با تکنولوژی مگنت طراحی می شود و نحوه کاربرد و نصب این چراغ ها بدین صورت است که شما می توانید منابع نور و ریل های سیستم روشنایی را به وسیله مگنت به یکدیگر متصل کنید؛ اما توجه داشته باشید که برخلاف سیستم های روشنایی قدیمی شما می توانید در هر زمانی ریل ها و منابع نور را به وسیله مگنت حرکت داده و به زبان ساده تر سیستم روشنایی محیط را جا به جا کنید.

اکنون با توجه به وجود چنین قابلیتی شما می توانید بدون نیاز به تکنسین و به راحتی سیستم روشنایی منزل خود را تغییر دهید و در هر مکانی که دوست دارید، این سیستم را نصب کنید. با این تفاسیر اگر از کاربردهای چراغ مگنتی یا مولتی ترک می پرسید، باید به شما بگوییم که این چراغ ها در طراحی سیستم روشنایی فضاهای داخلی و خارجی کاربرد داشته و از آن ها می توانید در محیط های خانگی و مسکونی، اداری و تجاری، صنعتی و بیمارستانی، مکان های عمومی و خصوصی و … استفاده کنید.

همچنین اگر بخواهیم به کاربردهای خاص این محصول اشاره کنیم، باید بگوییم چراغ های مگنتی از جمله ابزارهای دکوراتیو در صنایع معماری شناخته شده و کاربرد وسیعی در طراحی دکوراسیون های مختلف دارند. در واقع تکنولوژی و قابلیت منحصر به فرد چراغ مگنتی در زمینه نصب و جا به جایی موجب شده تا شما در هر زمانی بتوانید سیستم روشنایی محیط را طراحی کنید و این یعنی قدرت بیشتری در طراحی دکوراسیون دارید. بنابراین می توانید حتی بعد از اتمام کار نیز سیستم روشنایی را بر اساس سبک دکوراسیون انتخابی، جا به جا نموده و آن را تغییر دهید.

چراغ ریلی مگنتی
لامپ مگنتی

مزایای چراغ مگنتی به سایر چراغ های خطی و ترک لایت ها

چراغ های خطی و ترک لایت ها از جمله محصولات محبوب و پرفروش در صنعت تولید سیستم های روشنایی محسوب می شوند، به طوری که اگر به بررسی رقیب چراغ مگنتی در بازار بپردازیم، قطعا این چراغ ها حریف خوبی به شمار می آیند؛ اما اگر با مزایای چراغ مگنتی آشنا باشید و یکبار یکی از مدل های مختلف این محصول را استفاده کنید، شما هم دیگر در زمان خرید دچار تردید نمی شوید و بی شک در گام نخست چراغ مگنتی را به چراغ های ترک خطی و ترک لایت ترجیح می دهید.

همانطور که اشاره کردیم، سیستم روشنایی چراغ مگنتی تکنولوژی جدیدی است و در نوع خود بسیار طرفدار دارد؛ اما فراموش نکنید که این سیستم جدید با طراحی منحصر به فرد مگنت به بازار عرضه می شود، یعنی قابلیتی که در کمتر محصولی قابل رویت است. کاربرد مگنت در اتصال منابع روشنایی و ریل های خطی این سیستم فرایند نصب و جا به جایی چراغ های مگنتی را راحت تر کرده؛ اما هر چقدر هم این موضوع کاربری این محصول را افزایش دهد، باز هم شما با یک تکنولوژی الکتریکی مواجه هستید که در نوع خود بسیار خطرناک است، با این حال چه چیزی موجب شده تا این محصول بدون هیچ گونه پیامد خطرناکی در بازار عرضه شود؟

 

یکی از مزایای منحصر به فرد چراغ مگنتی طراحی آن بر پایه ولتاژهای 48 ولت است و اگر با قوانین جریان های الکتریکی آشنا باشید، می دانید که ولتاژ 48 ولت هیچ خطری  در مصارف عمومی نداشته و نمی تواند پیامد ناگواری به دنبال داشته باشد. بنابراین از جمله مزایای فوق العاده چراغ مگنتی ایمنی بسیار بالای آن است که در کاربری چراغ ها نقش اساسی دارد؛ اما با این حال بهتر است مزایای چراغ مگنتی به سایر چراغ های خطی و ترک لایت ها را بیشتر بررسی کنیم:

ü   ریل های مغناطیسی در انواع مختلف توکار و روکار طراحی می شوند و این یعنی شما می توانید با دیزاین بهتری از این چراغ ها استفاده کنید.

ü  طراحی ریل های مغناطیسی و ولتاژ پایین چراغ ها امکان جا به جایی سیستم روشنایی را بدون هیچ گونه آسیب و خطری برای کاربر فراهم کرده است.

ü با جا به جایی سریع و نصب آسان چراغ مگنتی می توانید با تغییر دکوراسیون محیط، سیستم روشنایی را نیز تغییر دهید و این یعنی بدون فرایند بازسازی و پرداخت هزینه های گزاف می توانید سیستم روشنایی و نورپردازی محیط را با دکوراسیون هماهنگ کنید.

ü  محدودیتی در انتخاب لامپ ها و چراغ ها وجود ندارد، چرا که با استفاده از ریل های مغناطیسی می توانید به راحتی لامپ ها و چراغ های بیشتری را به سیستم روشنایی اضافه کرده و نورپردازی بهتری داشته باشید.

ü با قابلیت های منحصر به فرد ریل های مغناطیسی می توانید زاویه منابع روشنایی را نیز تغییر دهید و نورپردازی های مختلفی در یک محیط داشته باشید.

ü  طراحی منحصر به فرد چراغ های مگنتی امکان استفاده این سیستم های روشنایی را در محیط ها و فضاهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. بدین ترتیب می توانید از این سیستم ها در برگزاری مراسماتی که خارج از سالن برگزار می شوند، نیز استفاده کنید.

لامپ مگنتی

نصب چراغ مگنتی به صورت توکار یا روکار چگونه انجام می شود؟

یکی از قابلیت های منحصر به فرد چراغ مگنتی یا مولتی ترک که قبلا هم بدان اشاره کردیم، نصب این چراغ ها به شکل روکار و توکار است که البته نوع نصب به ریل مغناطیسی که شما تهیه کردید، بستگی دارد. ریل های مغناطیسی در دو حالت توکار و روکار طراحی می شوند و این یعنی شما می توانید در هر دو حالت از این چراغ ها استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که این تنها انتخاب نیست، یعنی شما می توانید علاوه بر انتخاب شیوه نصب، نوع چراغ ها را نیز انتخاب کنید که در این خصوص انواعی از چراغ های خطی، نقطه ای، موضعی و آویز وجود دارد.

اکنون به منظور آشنایی بیشتر با سیستم نصب چراغ مگنتی، بهتر است به بررسی ریل های توکار و روکار که اجزاء مهم این تکنولوژی به شمار می روند، بپردازیم:

   ریل های مگنتی روکار

 

ریل های مگنتی عموما در عرض 20 میلی متر و از جنس آلومینیوم اکسترود تهیه می شوند. همانطور که از اسم این ریل ها پیدا است تکنولوژی به کار رفته در این سیستم نیروی مغناطیسی است که در اتصال منابع روشنی به ریل ها کاربرد دارد. در بررسی ویژگی های ظاهری باید گفت پوشش ریل های مگنتی از نوع الکترواستاتیک است که در رنگ مشکی مات انتخاب می شود. بنابراین در مقایسه ریل های مگنتی باید گفت این ویژگی ها در هر دو مدل روکار و توکار ثابت است؛ اما از نظر نصب ریل های روکار مگنتی عموما در سطح دیوار یا سقف قرار گرفته و قابل رویت هستند.

همچنین وجود شیار در قسمت های بالایی ریل های روکار امکان نصب تجهیزات بکسل را برای کاربر فراهم کرده و لذا شما می توانید از این ریل ها در نصب چراغ های مگنتی آویز نیز به راحتی استفاده کنید. امکان اتصال مستقیم و طراحی شیارهای مختلف روی ریل زاویه های متفاوتی را در نصب چراغ ها ایجاد می کند، بدین ترتیب محدودیتی در اتصال چراغ ها و استفاده از ریل های مگنتی روکار برای کاربر وجود ندارد.

چراغ ریلی مگنتی روکار
ریل مگنتی توکار

  ریل های مگنتی توکار

ریل های مگنتی توکار همچون ریل های روکار در عرض 20 میلی متر، از جنس آلومینیوم اکسترود و با پوشش الکترواستاتیک در رنگ مشکی مات طراحی می شوند. تکنولوژی نصب و اتصال منابع نور در این ریل ها بر اساس نیروی مغناطیسی انجام شده و به راحتی در هر محیط و مکانی می توانید از این ریل ها در نصب چراغ مگنتی استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که این ریل ها در مدل تریملس طراحی شده و اغلب در طراحی سیستم روشنایی سقف های کاذب به کار برده می شوند، بدین صورت که ریل های مگنتی داخل سقف قرار گرفته و سپس منابع روشنایی را به آن متصل می کنید.

استفاده از ریل های مگنتی توکار همچون ریل های روکار بدون محدودیت می باشد و شما می توانید از این ریل ها برای اتصالات مستقیم و با زاویه های مختلف استفاده کنید.

نصب چراغ مگنتی به صورت آویز

 در هر حالت کلی با وجود ریل های مگنتی توکار و روکار شما می توانید چراغ مگنتی یا مولتی ترک را با کمک یکی از این ریل ها و به یک شکل خاص در سیستم روشنایی محیط استفاده کنید. این یعنی شما دو روش نصب برای اتصال چراغ مگنتی دارید و تنها می توانید از چراغ های نقطه ای و خطی استفاده کنید، بدین ترتیب تکلیف چراغ های آویز و موضعی چه می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم همانطور که اشاره شد ریل های مگنتی روکار به گونه ای طراحی شده اند که می توان انواع تجهیزات بکسل را روی آن ها نصب کرد و این یعنی با استفاده از ریل های مغناطیسی روکار می توانید به راحتی چراغ های آویز و موضعی را نیز به روش مگنتی در سیستم روشنایی خود استفاده کنید.

استفاده از چراغ های آویز در ساختمان هایی کاربرد دارد که طراحی سقف به شکل استاندارد انجام شده باشد. بنابراین در نصب چراغ مگنتی آویز نیازی به شرایط و لوازم خاص ندارید بلکه تنها با رعایت دستورالعمل های ساختمان سازی می توانید راحت تر از قبل سیستم روشنایی مورد نظر خود را در محیط اجرا کنید.

نور مگنتی
چراغ آهنربایی

مقایسه چراغ مگنتی یا همان مولتی ترک با ترک لایت 3 فاز

ترک لایت های 3 فاز یکی دیگر از فناوری های صنعت روشنایی هستند که در بخش ها و محیط های متفاوت کاربرد دارند. این تجهیزات عموما در مدل های متنوعی طراحی شده و در زمینه های گوناگون قابل استفاده می باشند که البته استفاده از هر مدل سیستم های روشنایی در وهله اول به شرایط و امکانات موجود در محیط بستگی دارد؛ اما در هر حالتی استفاده از تکنولوژی های جدید با قابلیت های منحصر به فرد و کارآمد توصیه اکید مهندسین و معماران می باشد.

سیستم روشنایی ترک لایت 3 فاز تکنولوژی چندان قدیمی نیست؛ اما در مقابل چراغ مگنتی استفاده از ترک لایت های سه فاز به نظر چندان تصمیم عاقلانه ای نیست، چرا که چراغ مگنتی یا همان مولتی ترک در مقایسه با ترک لایت 3 فاز کاربری بیشتری داشته و شما می توانید راحت تر از این چراغ ها استفاده کنید.

چراغ های مگنتی با اتصال سریع و آسان به ریل های مغناطیسی در ولتاژهای 48 ولتی طراحی شده و قابل استفاده در هر محیط و شرایطی هستند و این در حالی است که چراغ های ترک لایت 3 فاز بر طبق تکنولوژی های قدیمی نصب چندان راحتی نداشته و حتی به تکنسین متخصص نیاز دارند تا به درستی نصب شوند. بنابراین استفاده از چراغ مگنتی نه تنها امکانات بهتری را به هنگام نصب در اختیار شما می گذارد بلکه بسیاری از هزینه های نصب و راه اندازی سیستم روشنایی را نیز کاهش می دهد.

مدل های مختلفی از چراغ های نقطه ای، خطی، موضعی و آویز در تنوع محصولات ترک لایت های سه فاز وجود دارد؛ اما نحوه اتصال و شرایط استفاده این مدل ها در ترک لایت های سه فاز با شیوه نصب و اتصال چراغ های مگنتی یا همان مولتی ترک ها متفاوت است و قطعا که نصب با نیروی مغناطیسی بسیار ساده تر از اتصالات دردسر ساز قدیمی است.

انتخاب نوع چراغ ها در سیستم روشنایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و معماران بر اساس فاکتورهای مختلفی می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند؛ اما در هر حال نصب چراغ های مگنتی برخلاف مدل های قدیمی بسیار راحت تر بوده و امروزه استفاده از این محصولات بسیار کاربردی شده است، به طوری که پیش بینی می شود این چراغ ها به تدریج جایگزین سیستم های روشنایی قدیمی خواهند شد.

چراغ مگنتی

چراغ مگنتی با آوازه مگنتار در ایران

 

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، تهیه محصولات جدید با وجود محدودیت خط تولید در سال های اولیه کار چندان ساده ای نیست و وقتی تکنولوژی برای اولین بار روی خط تولید می رود، برندهای کمتری ریسک تولید و فروش آن را قبول می کنند. بنابراین در چنین شرایطی که قدرت انتخاب کمتری نیز برای خرید وجود دارد، شما می توانید با دقت بیشتری برندها را بررسی کنید و در نهایت با تضمین محصول با کیفیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

چرا مگنتی یا مولتی ترک تکنولوژی جدیدی است و شرکت های تولیدی کمتری به تولید و فروش آن پرداخته اند، از این رو در بازارهای فروش با برندهای محدودی مواجه هستید و می توانید با یک بررسی ساده و کوتاه مدت بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید؛ اما اگر از نخستین تولیدکنندگان این محصول می پرسید، باید بگوییم چراغ مگنتی با آوازه مگنتار از جمله محصولات برند خوش نام آرند است که این روزها در بازار طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

 

در واقع باید بگوییم چراغ مگنتی یا مولتی ترک مگنتار از جمله نخستین تولیدگان چراغ مگنتی است که توسط شرکت معتبر آرند به بازار عرضه می شود. این محصول همچون سایر محصولات با کیفیت شرکت آرند از بهترین مواد اولیه در طراحی این محصول استفاده شده است. همچنین از نظر رعایت استانداردها و دستورالعمل های اجرایی لازم، باید بگوییم چراغ مگنتی مگنتار بر اساس استانداردهای جهانی طراحی شده است.

    • اگر به دنبال رویکرد کم اهمیت تری هستید ، پس نورپردازی های ظریف را به عنوان بخشی از ایده های روشنایی باغ خود انتخاب کنید. نیمکت های داخلی و سایر ویژگی های حیاط خود را برای درخشندگی گرم و دلپذیر برجسته کنید. و قرار دادن نورهای روشن در ایده های گلدان شما و زیر درختان گلدانی به شما این امکان را می دهد که از طیف وسیعی از اشکال و رنگ های ارگانیک حتی در هنگام غروب قدردانی کنید.

    .

    امید است که از اهمیت نورپردازی در معماری مدرن  آگاه شده باشید و متنوع ترین و مدرن ترین چراغ ها و رنگ های نورپردازی، به همراه روشنایی متقارن و زاویه دار و چرخشی با بالاترین معیارهای زیبایی سنجی دکوراتیو را در سازه ی خود داشته باشید.

    لوگو آرند

     برای اطلاع از جزئیات فنی بیشترو مشاوره فنی نور پردازی وخرید چراغ های متنوع 

     از طریق دکمه کنار صفحه  و از طریق واتس اپ یا شماره

    021-91077073

    با بخش فروش و فنی آرند تماس حاصل فرمایید

     

    منحنی پخش نور

    منحنی‌ای است که برای مشخص‌کردن شدت نور منتشرشده توسط یک چراغ در زوایای مختلف به کار می‌رود. از آنجایی که بیشتر منابع نوری نقطه‌ای نیستند، بنابراین شدت نوری ثابتی در جهات مختلف ندارند. در محاسبات نوری دانستن نحوهٔ توزیع نور منبع اهمیت

    مشهد مال

    شرکت آرند  طراحی چراغ های این پارکینگ عظیم را به عهده دارد و باعث روشنایی پارکینگ این مجتمع لوکس  شده است و چراغ هارا در پارکینگ مشهد مال استفاده .

    چراغ مگنتی

    چراغ مگنتی از جمله چراغ های گروه روشنایی آرند است که از خانواده تکامل یافته و گسترش یافته میباشد که با یک نسخه …

    چراغ دکوراتیو

    چرا غ هاي تزئینی و دکوراتیو آرند مبتنی بر نیازهاي معماران و طراحان هنري هستند و در تیم مهندسی ما توسعه داده شده اند …

    مفاهیم روشنایی

    در حالت ایده آل برای یک منبع نور نقطه ای ، نور ساطع شده ازمنبع در تمام جهات به صورت مساوی پخش می شود.اما در حالت واقعی ،

    استفاده از LED در نورپردازی نمای ساختمان

    ۱ . کم هزینه و سازگار با محیط زیست: نورپردازی نما با استفاده ازلامپ های LED از نظر مصرف انرژی در مقایسه با هالوژن و لامپ های رشته ای و فلورسنت بسیار مقرون به صرفه است . این به این معنی است که آنها برای

    شدت نور

    در حالت ایده آل برای یک منبع نور نقطه ای ، نور ساطع شده ازمنبع در تمام جهات به صورت مساوی پخش می شود.

    اما در حالت واقعی ، چه به دلیل شکل خود منبع نور و چه به دلیل فرم چراغی که منبع نور در داخل آن قرار گرفته است میزان پخش نور

    انتخاب مناسب ترین چراغ خطی آویز برای فضا های داخلی

    انتخاب مناسب ترین چراغ خطی آویز برای فضا های داخلیچراغ های آویز (در طراحی داخلی) انواع مختلفی دارند : چراغ های خطی چراغ های سلیندری آویز چراغ های کاسه ای شکل لوستر ها   چراغ های خطی  آویز با شکل هندسی ساده،  مناسب برای روشنائی عمومی و موضعی می باشد. که کاربرد در...

    همه چیز درباره نور مخفی و چراغ نور مخفی

    امروزه، استفاده از چراغ نور مخفی در طراحی دکوراسیون و صنعت معماری افزایش یافته است. دلیل آن نیز، مقرون به صرفه بودن، زیبایی ظاهری، بزرگتر جلوه دادن محیط شما و نصب راحت آنهاست. از انواع چراغ نور های مخفی می‌توان به چراغ های خطی سام لاین آرند، چراغ های نیکی و باریسول و… اشاره کرد. برای خرید این چراغ ها میتوانید با سایت arendlighting.com مراجعه کنید.

    چرا روشنایی مناسب در انبار مهم است؟

    نورپردازی در انبار فقط در صورت حضور کارمندان لازم است.  پیش از این انبارها دارای تأسیسات روشنایی، گران و ناکارآمد بودند

    4.8/5 - (82 امتیاز)